21 oktober

Nu gott folk, nu är det höst på riktigt. Det regnar utanför fönstret, det är grått och det är kallt. Sitter nerbäddad i soffan med täcket, varm choklad medans Leona Lewis skiva spelas för fullt. Väntar på att Jonna ska sluta skolan och sen ska vi åka upp till vrinneviskogen och gå en promenix i det mysiga höstvädret. Men då gäller det att ta på sig rejält med kläder, halsduk och mössa för jag känner hur det börjar kämpa i halsen och jag vill verkligen inte bli sjuk igen. Nej, nu ska det kämpas med kost och träning. Frånochmed imorgon.

har ingenting mer bestämt idag än att jag ska träffa Jonna så ikväll blir nog en lugn kväll. En bra film, lite popcorn och mys i soffan. Join me? Alltid trevligt med mysigt sällskap.

sandra, bio på torsdag?! :D

annars så är dethär en bajs-dag. Det var svårare än jag trodde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0