vi tog deras krog-oskuld.

Puss på Anna, Stina & Sara som gjorde min onsdagkväll till det bättre! <3

"middag" på Gú va Gott, en sväng i BMW:n med sightseeing för våra eskilstuna/flen-tjejer och sen hem då det var dags att börja förkröket. En massa cider, foton, smink och kortspel. Ett tappert försök att lära om "pyramiden" men det var lättare sagt än gjort. Ja, vi fick oss iallafall flera goda skratt. Taxi mot Wasa och även denna chaufför (aka Taxi-Dennis) fick vart-går-grodan-frågan? HAHA! inga problem att komma in och sen var det bara att röja loss. Sara & Stina sjöng kareoke och jag & anna fick killarna att skrika Flen så att Stina blev lite extra pepp, läskiga gubbar, snygga killar, och kvällens raggrepliker: "har du tändare?" och "jag fryser.."  Hursomhelst så hade vi verkligen kul och en trevligare onsdagkväll kunde vi knappast haft. Taxi hem och då bäddade vi för tjejerna i gillestugan medans jag bäddade ner mig själv i min egen säng. Slockande på en gång. Måste även nämna att vi också mötte Vicky och Olle på Wasa. Mycket trevligt :D

tack tjejer, dethär gör vi snart igen. Ni är så bra <3
nu är den borta, krog-oskulden. HAHA :D

just nu sitter jag bara hemma framför tv:n och datorn, har ingen som helst ork till något annat. Samlar krafter inför kvällens utgång med Moa och Sara då vi ska se Markus Krunegård på Hugos. Kan ni tänka er? JAG. på Hugos! Men det ska bli kul. Vi ska även käka en bit mat på Fräcka Frökens innan vi drar vidare men först ska jag stäa iordning här i hust för annars blir mamma arg och det vill vi inte. Hoppas vi ses ut annars så får ni ha en bra kväll. Puss!

ja, dethär är partyveckan. Onsdag, Torsdag och Fredag. Lördag blir min mysdag, snälla? :)

Kommentarer
Postat av: stina

jafan.. den kommer aldrig komma tillbaka.. mamma kommer bli arg. AHHA DET ÄGDE ÄLSKLING OCH ÄLSKLINGARNA :D:D <3

2008-10-30 @ 18:14:44
URL: http://stinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0