22.03

godkväll gott folk!
idag har varit en jävla seg dag men jag har fått relativt mycket gjort ändå. Kört både motorväg och landsväg med körskolan + att jag var duktig som fan och pluggade helvetes teorin. Men jag förstår mig inte på programmet. Ena sekunden är det rätt svar, sen fel och sen rätt igen. Jag tror programmet är i samma klass med vissa lärare på skolan. Eller vad säger du, Sara? Har även hunnit lämna in datorn och vem vet när jag får tillbaka den igen? :| suck.

för tillfället är jag fast vid datorn. Letar musik, snackar skit på MSN och räknar ihop hur många som än så länge sagt att dom kommer på partyt och än så länge är vi upp i 34 stycken (jag & ida är inte inräknade) och vi väntar fortfarande på att ca 15 stycken till svar. Ni som har fått inbjudan men inte hört av er än, GÖR DET, vi räknar såklart med er ;D

och barA för att avreagera mig lite: JAG VILL.
JAG BORDE VERKLIGEN INTE MEN OOOOOH, JAG VILL!

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0