22 september

godmorgon!
ännu en måndagmorgon, ett stanna-inomhus-och-mysa-väder och jag sitter i mamma och pappa säng och myser med vovven samtidigt som jag lyssnar igenom massa hemlig musik som en hemlig person skickat. TACK DU OKÄNDE ;D haha!

På schemat idag står hundvakt, lunch hos mormor&morfar, dubbel körlektion och sen teoriplugg. Ikväll ska jag ta det lugnt förutom 15 minuter på crosstrainern och sen blir det soffan med en bra film och popcorn, skulle inte säga nej till lite mys men det får snällt vänta till helgen. Och efter nattens SMS:ande så hoppas jag att det inte tar lång tid alls förrns helgen är här. Inte nog med att jag hoppas på massa mys utan jag längtar även efter lönehelg på Otten med söderlund, vicky och massa andra goa vänner. Wöhööw!

nae nu ska jag göra mig iordning och sen ska jag tvinga ut hunden även fast han hatar sveriges höstväder. Ikväll kommer mer bilder ifrån Cypern upp på bilddagboken (MBlomberg) Bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0