27 september

igår var jäävligt lyckat!
tack till mig själv och sara, såklart.

klockren DJ, kul att träffa folk man kände förr (och snygg hade han blivit också), arbetsskador som gav både oss och bartendern ett gott skratt, smyga in på okända pojkars foton och massa annat roligt. Oh igen tack!

ikväll vill jonna att jag ska gå till otten igen och jag funderar faktiskt på't men det finns nog något (eller någon) som skulle kunna få mig att stanna hemma denna kväll. Mamma har iallafall lyckats få mig (läs: tvingat mig) att stanna hemma på dagen för att städa gillestugan och garderoben. Hej, jag har för mycket kläder. Ska sätta igång så fort SYTYCD är slut. Vi hörs senare folket. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0