29 september

godmorgon!
måste erkänna att det var dumt gjort att stanna uppe vid datorn till 02.00 när man vet att klockan ringer tidigt nästa morgon. Och när väl lagt mig i sängen hade jag olika anlednigar till att inte kunna sova. Bl.a så visades "American Gladiators" på TV4 när jag komer ner och det var jag ju bara tvungen att se på. Där lämnar vi anledningarna.

vaknade till mamma's gormande om att jag skulle komma upp eftersom hon försovit sig. (Jaha? OCH?! ) tänkte att; eh, hon åker snart ändå, jag ligger kvar. Dumt gjort malin. En utskällning senare satt jag ute på trappen medans hunden var ute på gården och gjorde vad han skulle. Mamma har nu åkt och lignet har lagt sig över huset. Ska närsomhelst plocka undan frukosten, tvätta ansiktet och hitta några bekvämma kläder för om en timme vankas det körlektion. JÄVLAR! PÅ NYGATAN! :| fuck. Jag förklara sen. Jag måste dra. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0