3 september

klockan är halv 9.
jag har varit vaken sen halv sju då Stina kom och lämnade Nero här. Och självklart kan hon och mamma inte tänka sig att prata lite tystare, så jag vaknar då och pga av hostan så kan jag inte somna om. Hoppas innerligt att min hostmediecin börjar verka snart, 3 tabeltter om dagen borde väl ha någon verkan eller? Jag vill inte behöva gå till läkaren för dethär. Nått mer som tär på min kropp är solbrännan på ryggen, smörjde in mig nyss och det gjorde djävulskt ont. Inte nyttigt dethär, inte.

det blir träning idag iallafall :) eller mamma har förbjudit mig att träna men nog fan tänker jag åka dit iallafall. sitta still men så underbart att få höra discopumpet och se alla mina discotjejer köra arslet av sig på fysen, discon och stretchen. Nu kommer mitt liv igång igen!

jag är pepp på utgång. Söderlund, är du på?

<3 ÄR DET HELG SNART?!

Kommentarer
Postat av: Sara

det var den dummaste frågan jag hört :P klart jag ska ut! ska festa med tina bland annat, du kan säkert hänka (hänka? haha) på.

2008-09-03 @ 20:11:20
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0