4 september

jag hostar fortfarande som en idiot. Och varje gång jag hostar så trycker det i revbenen, undrar fan inte om man fått en spricka eller nått? Skulle inte bli förvånad efter denhär förbannade jävla åkomman. Det är bara att fortsätta med tabletterna. Samtidigt önskar jag att mina brännsår på ryggen kan försvinna snart så att man kan få använda sina vanliga BH:s igen.

var (som redan skrivet i bloggen) i Eskilstuna igår för att se vad som hände på träningen. Eftersom Maria inte var där så var det Daniel som höll i lektionen och det var faktiskt riktigt kul. Även fast många var sjuk och alla var sega så körde dom ändå på som fan. Daniel drog på gammal discomusik och då steg energin i rummet direkt! Under hela lektionen satt jag och stretchade så när väl stretchen kom och jag pressade Emelie till max så passade vi på att träna lite kick och håll. Gick gryymt bra! saker som jag aldrig kunnat göra förut gick av bara farten igår. Härdaneter är det stretch i minst 30 min varje dag. Hård stretch pratar vi då.

idag, torsdag, har jag fått förbud på att göra nånting. Måste bara städa men ska även hinna spinga till körskolan för att köra en dubbel-lektion. Trodde att det var igår men det var idag. Vilken tur att det inte var tvärtom! Nu ska jag käka frulle.

can you turn my black roses red?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0