5, 6, 7 och 8

jag ber om ursäkt för att ni inte fick någon resumé av lektionen men dom gjorde alldeles för mycket för att jag skulle orka skriva allt. Hursomhelst så var det en riktigt bra lektion med mycket fart och ännu mer skratt. Man åker fan alltid därifrån med ett leende på läpparna.

- Anna, tryck ner knäna!
- men hon ser ut sådär.
- va? Ser du ut sådär?!
*tystnad*
- HAHAHAHAHAHA!

nu är vi iallafall på väg hem och det är en bra bit kvar hem eftersom vi i skrivande ögonblick fortfarande befinner oss på Holsta-vägen. Längtar efter duschen och sängen men nae, nu ska jag ta en bit av mitt goda äpple och lyssna på lugna favoriter här i bilen där alla sitter och småsjunger för sig själva och tror att ingen hör. Jag ska nog falla in i allsången. Sov så gott folket. och för att jävlas me Erica; PUSS på den!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0