9 september @ work

tjena hejsan!
tillbaka på jobbet är en överaskat pigg Malin. Inga vidare problem att gå upp imorse och vi kom iväg i så god tid att vi tillochmed kom för tidigt till jobbet. Till min förvånan var det redan massa folk här då så nu är min fråga; vad är det med folk och vara överambitiösa? Vissa går inte hem förrns 21 och är tillbaka på jobbet klockan 7, allt för den lilla flextiden som dom ändå inte får ut i pengar utan måste ta stress ledigt och det funkar inte riktigt på detta jobb då man inte kan ledigt lite hur man vill eftersom (nästan) alla behövs vid varje lönekörning. Stressigt som fan.

jaja, inte mitt problem.
mitt problem idag är körskolan och min dubbla körlektion som börjar 14.10
Petter sa att det var lugnt att jag gick på den men körskolan ligger på andra sidan stan och jag måste gå mycket tidigare om inte Claes kan hämta upp mig här vid jobbet. Känner ju inte riktigt för att förlora en massa pengar pga en körlektion. Usch, jag hatar att ringa till folk jag inte känner!

Ikväll blir det övningskörning med far, Ny "Top model" drar igång och SYTYCD fortsätter naturligtvis. En kväll som igår vill säga. Klistrad vid vid, fastvuxen i soffan med datorn i knät och en massa gott att tugga på. Ensam dock, men vad gör det? Jag är nog inte så ensam egentligen. IDA, DU ÄR HELT ENKELT EN PÄRLA! <3

nu skriker svensk lön på mig att jag ska fortsätta knappa. Kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0