booooooring

vilken fredag. än så länge känns det som vilken dag somhelst, men inte fredag.
söderlund, kom hit!

jag och hunden ligger och myser i mamma och pappa säng medans "Våra bästa år" visas på 3:an. Hur och när ska dom ta sig ifrån ön? Vilka kommer överleva? Kommer Shawn inse att Jan lurar honom? Och kommer då han och Belle bli tillsammans igen? Eller blir det Belle och Philip i slutet? Kommer Rex få reda på att Mimi gjort abort? Komme Kate förstöra Sammi och Lukas bröllop? hej, jag är nörd. Det viktigaste frågan är nog egentligen: Hur länge har serien hållt på och hur länge till kommer den fortsätta?

jodå, jag har tråkigt.
tacos till lunch. Frusna bär till efterrätt. Yammi

IMORGON ÄR DET LÖRDAG! :D

Kommentarer
Postat av: Elin J

Den har väl hållt på sedan -64 eller något sånt ;)

2008-09-05 @ 18:06:20
URL: http://fejkface.blogg.se/
Postat av: ANNA

Jag vet, tack :) Jagälskardigockså!

2008-09-06 @ 08:50:27
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0