en perfekt torsdag-kväll.

tog en sväng till åby med jonna för att göra Adam sällskap innan och medans han stängde butiken. Skönt att komma ut ur huset och trevligt att få träffa Jonna igen, ganska länge sen vi sågs så det var kul att få skratta av sig med sin bästa vän. Åt nyss en stor tallrik av pappas underbara kyckling-gryta med pasta och har nu bäddat ner mig i soffan framför tv:n för att se på "White Chicks" och här blir jag kvar hela kvällen, eller iallafall tills det är dags att säga hej till kudden. Ja, det har varit en riktigt bra torsdag och jag ser även fram emot imorgon då jag har något att göra hela tiden. det tycker jag om. Nae nu är pausen slut och jag ska fortsätta se filmen. Vi hörs folket. PUSS

ja tack Söderlund, gör vad du kan med min header ;D
massakärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0