?

jag har tappat bort mina nycklar. Minns starkt att jag tog med dom till körskolan igår och idag är dom borta =/ antingen har jag lyckats förlägga dom uppe på dansskolan eller så ligger dom och trycker här i huset någonstans och jag hittar dom inte. Fan. Det var inte särskilt kul att säga det till mamma efter att nyss ha haft världens bråk med henne. Ingen bra dag idag.

håller på att städa källaren. Eller håller på och håller, jag fastna vid msn då rätt person kände för att prata :) Borde fortsätta men jag har inte riktigt lusten för det. Väntar också på att tvättmaskinen ska bli klar nån gång så jag kan hänga tvätten innan jag somnar. Undrar om man får någon sömn inatt eller om man ska hosta sönder något mer revben. (det gör verkligen sjukt ont och jag vet inte hur länge jag står ut) förbannade jävla hosta.

imorgon är det fredag. Det betyder Söderlund :)
Käka middag (som jag bjuder på) här hos mig och sen utgång. Nyktert för oss båda eftersom hon är ny-piercad och jag är sjuk. Men vi ska nog lyckas ha kul ändå. Vi brukar ju lyckas ;D AAAAGH NU BÖRJAR SWEENEY TODD PÅ TV 400 :D oväntat och helt underbart. Godnatt folket. PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0