godnatt folket

jag har bäddat ner mig i soffan, ser på "Saturday Night Fever" men ska nog sova snart iallafall. Träning imorgon. YES!

Tack Ida för en väldigt trevlig kväll :)
vem kunde ana att det fortfarande var hur kul som helst att tillbringa flera timmar på McDonalds? Precis som förr. "blir det mindre moms om jag tar me mig hamburgaren än att äta den här? Du vet, jag har kontakt med skatteverket!" HAHA!

jag har sagt det förr och jag säger det igen;
ni kan aldrig förstå den frustration som pågår i min hjärna för tillfället. Överlycklig och skitsur om vartannat. jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det men vad spelar det för roll just här och nu? I slutändan får man alltid ett svar och ner kommer man alltid. Nu tar min hjärna en paus i några timmar för en god natts sömn. Sov så sött vänner.


Kommentarer
Postat av: Äny

Ibland saknar jag McDonaldskvällarna. Vårat högkvarter ;)

2008-09-14 @ 16:23:34
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0