inte särskilt fräcka på Fräcka.

fick ett perfekt avslut på måndagen.
mötte upp ida, sara, maria, anna, moa och söderlund på Fräcka för en fika och kvällsmat. En greken, jordgubbs cheesecake och en iste. Mycket allmänt tjejsnack, mycket skratt och ännu mer skvaller. Maria, my gossip-partner in crime ;D we liiiiike!

anna: om jag fick välja en enda krydda att ha kvar så väljer jag lätt kanel.
söderlund: "nått fattas på denhär steken. Hmm.. kanel!" nae, jag väljer salt.
malin: salt.
maria: salt
moa: salt
malin: sazza, vad skulle du välja?
sazza: pizzakrydda
moa: oregano?
sazza: nae, jag mena pommekrydda.
moa: grillkrydda?
sazza: SKITSAMMA! curry då!
söderlund: nej, currý!

tack tjejer för en toppenkväll. Och tack Anna för promenixen hem. Alltid lika trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0