måndag 12.33

jag ber om ursäkt för mitt korta avslut i föregående inlägg men jag insåg hur bråttom jag hade till körlektionen, som förövrigt gick riktigt bra. Hade ny lärare och det gjorde mig lite smått nervös men det gick kalas, han var jätterolig och allt flöt på utan (några större) problem. Lite småläskigt att gasa upp till 70 och tvärnita så fort han skrek älg. Men kul var det.

NU ska jag fixa mig lite (mer eftersom jag inte hann med det förut när jag var tvungen att springa till bussen) och sen är det lunch hos mormor&morfar. Ikväll vill jag äta kvällsmat på Fräcka med brudsen. En "greken" skulle sitta fint. mums!

ska även övningsköra med pappi, lämna in datorn på Alina och fortsätta med singeldansen.
min mage börjar göra ont. Nej tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0