matamig.nu

JAG DÖR AV HUNGER! (barasåattnivet)

jag har sagt det förr och jag säger det igen: Ni män är experter på att förvirra. Och inte nog med det, ni duger bara till en sak också. Okej, som Moa sa; två saker. Dom flesta kan laga mat också. Jag sa till mig själv att bara flyta med och ta saker som dom kommer men hur lyckas man med det när saker(eller rättare sagt PERSONER) är som dom är? Jaja, vi tar en saker i sänder och ser vad som händer. Snacka om att leva livet.

jag hostar som en tok och det gör jäääävulskt ont. Mina lungorna, min halsen, mina revbenen och bröstet ger snart upp. Vet inte riktigt hur jag ska överleva kvällen hemma hos storebror och stina men jag får försöka så gott det går för det kommer nog blir riktigt trevligt :) Tror att storebror varit snäll och köpte cider åt mig också. Tackar Tackar. Nu ska jag stressa pappa så att maten blir klar nån gång för annars kommer jag avlida av svält. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0