oh, how i hate mondays

jag säger som Elin, idag har inte varit rätt dag att jävlas med mig.

efter att äntligen fått vissa saker svart på vitt och att jag nu vet svaren på mina frågor så kan jag säga att jag mår bra. Bra men jääävligt förbannad. Så irriterad som jag varit idag har jag nog aldrig varit. Så nära att slåss har jag nog heller aldrig varit. Och jag vet att om jag hade fått chansen så hade ingen gjort något för att stoppa mig eftersom mina vänner nog hade kommit på plats och slagit sönder den jäveln snabbare än jag. HAHA! Ringde och väckte jonna, skrek en stund. Ringde Ida och skrek ett tag till. Ringde mysan (som jag förövrigt tycker ska ta sin man och traska tillbaka till norrköping ifrån skåne) och skrek så länge att pappa kommer bli jättearg över mobilräkningen och sen ringde jag mamma och då var det hon som skrek. Jaja, nu har vi alla lugnat ner oss. det konstiga är att vissa hade varit riktigt ledsna men jag mår bättre än någonsin. Det är nu mitt liv börjar, tror jag iallafall..

blev en sväng på stan med sara idag också. Skönt att få träffa den person som känner en bäst i hela världen. Sprang runt lite överallt, prövade mössor och halsdukar. Köpte nya jeans till mig från Gina och även en (black) klänning till black&white-festen. Fräsigt ;D Övningskörde upp till Ida och tillbringade kvällen med henne och sara. Valde kort som ida ska ha på vägen, dansade massa olika djur-danser och bara hade det mys. Övningskörde hem och nu sitter jag här i mitt eget rum för första gången på flera månader. Mamma och pappa har ju tagit hem husvagnen nu vilket betyder att mitt boxerkort är hemma så nu kan jag sitta i mitt rum och kvällarna och se på tv. Bra för mitt rum är riktigt mysigt. Det är det fler som tycker ;D Imorgon ska rummet storstädas, körkortsteori, lunch hos mormor och sen ska jag fika med mina tjejer.  Nu ska jag se klart på Dexter och sen säga hej till kudden. Godnatt.

ida nilsson.
en sådan vän förtjänar bara det bästa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0