perfekt dag att tycka synd om mig själv

eller ja, nästan perfekt. Hade regnet öst ner istället för att solen strålar (som den för en gångs skull gör) så hade det varit en perfekt dag. Annars tycker jag bara synd om mig själv. Hostan håller i sig, revbenet gör sjukt ont, näsan rinner och min rygg gör ont. Mamma ringde vårdcentralen nyss men dom hade ingen tid över idag så vi avvaktar och ser hur jag mår imorgon. För att glömma bort allting som gör så att man mår dåligt så pumpar jag musik i stereon och stretchar som en tok. Man glömmer liksom bort att man har ont på andra ställen då. Dock skulle jag behöva att Maria stretcha ut min rygg som hon gjorde på lägret. Jag grät ögonen ur mig men det var det värt.

dagens läxa:
spagat på höger ben - vända över till split - vända över till spagat på vänster ben

nu ska jag väcka hunden, gå en promenad och sen är det körlektion. Hörs senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0