söndag 19.04

jag vet inte riktigt hur jag lyckas men återigen är mitt rum stökigt och jag måste städa. Inte för att det gör nånting att ha fint i rummet när man kryper ner i soffan för att se alla roliga program som visas på tv på söndagskvällarna. Så här blir jag nog fast om ingen kan tvinga ut mig ur huset.

träningen gick inge vidare idag. Hade konstant ont, var på halv-taskigt humör och har tröttnat nått så innerligt på min singeldans att jag spyr. Så jag har nu satt igång med en ny början och sen lägger jag in den "gamla" delen när jag inte kommer på mer. Så får det bli. Dags att plocka fram allt som Adrienn lärde oss på lägret och alla nya steg Maria gjort på onsdagarna. jorå, dethär kommer bli bra.

herregud, vilka konversationer man kan ha på msn.
jag ska skjuta den där lilla fågeln som sprider hemska rykten. HAHAHA!

nu ska jag fortsätta med städningen. Hörs sen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0