uppskattning

det är när man har varit bortrest och väl kommer hem som man vet vad man har att uppskatta här hemma.

- att få spola ner papper i toaletten.
- våra el-uttag. Dom är helt cp utomlands.
- våra badrum. Fräsha och rena.
(Pontiac undrade ju vart 80-talet tagit vägen, ni kan berätta för honom att det finns på Christabelle, Ayia Napa)
- maten och drycken. att dricka vatten direkt ur kranen, att köpa vad man vill utan att undra om ens mage klarar av det.

idag har jag en såndär dag som är riktigt, riktigt skön. Trycker i mig frysta jordgubbar och hallon, har en vinetta-glasstårta i frysen som kommer vara slut innan dag är förbi, all frukt i skålen kommer vara slut och jag tror jag kommer hinna få i mig en fiskgratäng också. Sen när blev jag ett matvrak? well well, gott är det iallafall.. Nu är det "våra bästa år" och sen ska jag packa upp väskan. Mycket kläder ska till tvätten. Duscha vore skönt.

HAHAHAHA. min hund drömmer! han ligger och rullar runt i sängen, i sömnen.

hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0