inget med dig är underbart


"FUCK YOU!
Du tror du är så jävla smart, tänker rent och klart.
men det finns inget med dig som är underbart.
Kan inte alls förstå hur jag kunde gå på,
ditt jävla prat om att jag var speciell och så.

Du tror du är så jävla smart, tänker rent och klart.
men det finns inget med dig som är underbart.
För allt jag ville ha trodde jag att du var
men du kan ihop allt du har och dra!
fuck you, fuck you.."

Johan Badh - inget med dig som är underbart



Saknar jag Cypern kanske? MHMMM! och allt som hör därtill.
Brudar, magaluf 2009? ;D

Hemkommen ifrån Eskilstuna och dagens träning, ska hoppa in i duschen och sen ska jag krypa ner i soffan och se på "Blood Diamond" i väntan på att Jonna ringer. Hon ska komma hit och se på film hela natten eftersom vi båda är lediga imorgon och det är ju alltid trevligt med sällskap. Så, vi hörs senare folket. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Äny

Ja jag är alltid på! Magaluf 09, DÄR är boxen ;)

2008-09-14 @ 23:23:23
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0