10 april

TjenaHejsan.

Det blev en sen natt. Jag kom inte till smedby förrns efter halv 4 imorse och det var en helt galen känsla att få lägga sig i någons armar igen att jag inte riktigt ville somna. Det gjorde vi dock ganska snabbt ändå med tanke på hur mycket klockan var och jag vaknade runt 9 när folk började SMS:a glad påsk-sms och dylikt. Drog igång TV:n så M vaknade och han gläppte runt mellan alla kanaler utan resultat. Snodde åt mig kontrollen och hittade genast DisneyChannel som visade Törnrosa. Jag blev överlycklig, M suckade och somnade om. Han sov i flera timmar tills jag tyckte att det var dags för honom att vakna så jag började peta på honom. HAHA! Om blickar kunde döda hade jag varit död nu ;D Åkte hem när han skulle iväg och har sedan dess bara städat iordning på min garderob och gillestugan. Ikväll blir det middag i åby och sedan utgång (det lutar mot Palace) med my och gänget. Det blir dock nyktert för min del då jag varken har råd eller lust. Magen vänder sig ut-och-in när jag tänker på den alkohol jag konsumerade förra helgen. Så, ikväll får det bli nyktert och så tar jag några glas vin imorgon istället när det är chill/grill som är planerat hemma hos My.

Nu ska jag göra mig iordning. Vilka möter oss ute ikväll? :D Jag ska dansa, dansa, dansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0