12 april

Godmorgon! Här sitter jag och äter en choklad-kanin i väntan på att pappa ska bli klar med frukosten. Det kommer förmodligen bli en riktig söndagsfrukost med ägg, sill och allting annat som pappa gör då. Efter frukosten ska hela familjen sätta sig i soffan och se "Jeff Dunham - Spark Of Insanity" innan det är dags för mig att börja göra mig iordning. Halv två åker jag och my ifrån stan och till K-holm där vi ska hinna käka innan vi möter upp Trollin och dansar fram till jag vet inte exakt när. Kommer hem någon gång ikväll och då hoppas jag på att få åka upp till Moa. Jag menar, det är ju söndag och då är det väl filmkväll som vanligt, eller? :)

Nu ropar dom från övervåningen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0