14 april

Grattis på Födelsedagen, M :)


Hej hej till er andra. Det är tisdag och jag vaknade tidigt. Eller tidigt och tidigt, klockan 09.00. Har vant mig vid att få sova hur länge jag vill så när klockan är 9 så är det tidigt. Tiden går alltså ganska sakta, den är bara 13.00 men jag ska iväg snart och hämta upp Sofie. Ska bli kul att träffa henne igen, känns som flera månader sen sist. Iallfall, ska hämta upp henne och då sätter vi fart mot hageby och Trude's frisörer där jag ska "visa upp" mitt hår för dom som ska fixa mitt hår inför showen på Otten den 2 maj. Tillbaka till stan för att dansa av oss lite och 20.00 är det träning med Carro på NDC. En schemasfylld dag så att säga och jag kommer somna gott inatt.

Vädret är tråkigt idag, jag gillar't inte.

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0