17 april

Igår kväll var en tråkig kväll. Efter att ha strassat klart brillorna så satt jag mest och bara glodde rakt in i dataskärmen. Folk gick och la sig eller var bara allmänt tråkiga så där satt jag, kände mig riktigt ensam när jag såg Tjärna logga in och jag tvingade honom att vara social. Helt plötsligt blev jag hyper-sugen på glass så jag ställde den enkla frågan om han också ville ha. Jadå sa han och frågade vart vi skulle åka. Jag trodde först han skämtade och mycket riktigt, han hade inte varit allvarlig men efter mycket om och men så hämtade jag upp honom (23.15 en torsdag!) med bilen och vi drog till första bästa statoil-mack. Köpte varsin glass och gick tillbaka till bilen, fällde ner sätena och log och skrattade åt ett halvårs (borde väl vara mer?!) fylleminnen. Fick en del blickar ifrån kassörskorna när dom stängde macken, dom måste ha trott att vi skulle råna statiol så fort dom kommit runt hörnet. HAHA! Helt pltösligt hör man från Tjärna; "vad gjorde du igår då? nae, malin ringde 23.05 och frågade om jag ville ha glass så vi tillbringade 1,5 timme i hennes sarjade bil." HAHA! jaja, det var kul iallafall :)

Idag är en seg dag. Kom ut ur duschen för liten stund sen, ska göra mig iordning och sedan åka och träffa Sofie en stund innan hon åker till Falun. Ringer Fredrik när jag kommer hem men vet ej vad vi ska hitta på. Det är ju fint väder så det skulle vara kul att åka någonstans och fota lite men det återstår att se. Vad händer ikväll folket? :)

VI HÖRS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0