19 april

jag vet, jag vet. Vi har redan gått över till 20 april eftersom klockan faktiskt står på 00.59 när jag börar skriva dessa rader. Känner att jag behöver få en del känslor ur mig.

Det var fest igår och det var förbannat trevligt tillsammans med de som var där. Födelsedags-barnet David var på ett strålande humör. Shottade med oss från gamla klassen och det knäpptes en hel del kort som vi alla ställde upp på. Folk började sakta men säkert dra sig mot krogen men inte jag. Jag stannade i lokalen med david, jeppe ( :D :D :D :D :D ) och andra roliga pojkar som jag skulle försöka lära dansa. Fanny och Elina döck upp efter en stund och vi dansade flera timmar i sträck innan folk blev trötta och på myshumör. Klockan 07.00 var det dags att sätta sig i taxi oh åka hem. Powernapa:de en timme, snoozade i 45 minuter innan det var dags att gå upp, göra sig iordning och gå till jobbet. Ett 9-timmars-arbetspass väntade på MAX. Fyihelvete så segt, jag har nog aldrig mått så dåligt pga sömnbrist. (kan inte riktigt förstå varför jag fortfarande är vaken. Jag borde ha däckat för flera timmar sen. Planerar väl antagligen att sova EXTRA EXTRA länge imorgonbitti)

Imorgon.. usch. det verkar så långt borta och jag undrar fan om jag inte kommer vara bakis fortfarande då. Här snackar vi lilla huvudvärken och allt. Imorgon håller vi även tummarna. "förävnta dig det värsta - hoppas på det bästa" Nu skriker sängen. Dags att sova. Vi hörs. Ciao!

Vännen, maybe i was wrong for try to pick a fight.
I know that i got issues but you're pretty messed up to.
Eatherway i've found out: I'm nothing without you.

Kommentarer
Postat av: Dannie

Riktigt kul hade vi ;D jägershots heeh

2009-04-20 @ 21:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0