29 april

det blev inget bloggande igår men jag var inte riktigt på humör.

skulle fått långväga besök men det ställdes in i sista sekund. Istället kom sara hit och det var skönt det, kändes som om det var minst 5 år sen jag såg henne sist utanför dansskolan. Vi måste ses mer, bästa vänner SKA ses mer. Anyhow, hämtade upp sofie och som vanligt blev det en fika på fräcka. Skrattade åt gamla fylle-händelser och dskuterade dans i alla dess former innan det var dags att åka upp till Hälsostudion för att dansa av oss lite. Tog dock hundra år innan vi hittade en parkering och fick åka några varv runt kvarterat men det var ju trevligt. Dansa i ca två timmar och sedan satte vi fart mot NDC för mer dans. Dock blev det mest titta för mig eftersom dom tränade till avslutningen och jag ska inte vara med då. Dumma jobb. Kom hem strax innan 22.00 och dog i soffan tillsammans med Farsan och glodde på fotboll. Barcelona mot Chelsea och Manchester mot Tottenham. Wuhu Barcelona! :D

Today is the day. Klockan 09.45 ska jag vara på Trude's för att få håret färgat inför lördagens hårshow. Är jättepirrig och jag vill mer än gärna för något drastiskt i färg-väg men i måndags konstaterade både sandra, trude och jag att mitt hår är förstört till max. Det går av vid minsta lilla och att färga det alldeles för hårt skulle få håret att explodera. Aj. Jaja, det ska bli kul.

Så, nu ska jag slänga mig i duschen. Vi hörs senare. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0