7 april

Hej!
Jag ska börja med att förklara hur trött jag var imorse: jag kände mig bakis. Jag har inte gått upp så tidigt (och då var det inte ens särskilt tidigt) på jag vet inte hur länge. Jag var helt slut och snoozade i säkert 45 minuter innan jag tvingade mig upp ur sängen. Skvätte kallt vatten i ansiktet för att vakna till och log brett när jag såg att solen strålade. Sen var den lyckan slut. Tillbringade denna underbart soliga dag i inomhus på badet på en städ-utbildning. Hur kan en människa vara så tänd på städprodukter? Jag förstår det inte.. Fördrev den värsta tiden genom att jävlas med sylvester och äta påskgodis. Åkte därifrån så fort jag kunde och laddade upp mina krafter i soffan innan jag hämtade upp Ellen och vi åkte till träningen som ikväll började 19.00 istället för 20.00. Anledningen var ett bestämt möte mellan oss dansare och carro som var snäll och bjöd på pizza. Mådde rejält illa efter träningen så pizzan hamnade i doggybag och den har nu min kära far ätit upp medans vi såg på finalmatch 4 mellan Färjestad och HV71.

Är egentligen sanslöst trött men nu, om ca en minut, så ska pappa och jag åka till hans jobb och lämna Hondan eftersom han förmodligen går av jouren imorgon. Får se hur pigg jag är när jag kommer hem. Det blir inget sällskap ikväll och M har tappat sin mobilen, den klanten. Jag får hoppas på att jag får se honom imorgon, men de vet man ju aldrig. Jag kanske umgås med micke på gymmet imorgon. Vem vet, vem vet? Nu ska vi tydligen åka. Vi hörs. Hej.


ja, det blir bäst såhär.

vi hörs inte mer.

då blir ingen ledsen.

hade guld.

duklassassomenvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0