okej, creepy :|

telefonen ringer men vågar jag svara?
jag vill inte förklara det som hänt.
den fortsätter ringa och jag vill bara springa därifrån.
jag vill bara glömma, glömma det som var.

jag vet att jag inte vart så bra för jag inte sa de som det var,
det kanske tar en evighet innan jag förstår min ensamhet.
men lova att alltid finnas där fastän det har blivit som det är.
för ingen förstår så bra som du, det kan jag lova här och nu.

sist när jag såg dig var du så ensam,
dina ögon var inte dom samma som jag minns.
kan du förlåta istället för att gråta?
för jag vill bara glömma, glömma det som var.

jag vet att jag inte vart så bra för jag inte sa de som det var,
det kanske tar en evighet innan jag förstår min ensamhet.
men lova att alltid finnas där fastän det har blivit som det är.
för ingen förstår så bra som du, det kan jag lova här och nu.

Du måste förlåta mig - jag behöver dig.
Jag ska ringa upp om jag får vara själv ett litet tag.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

helt jävla otroligt. Härdanefter tror jag på ÖDET.
skulle inte förvåna mig om horoskopet och nummerologin säger samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0