Suck.

Jag glömde ju helt bort att berätta vad som hände mer på jobbet igår.

Ni vet såntdär som bara händer på film. När dom sprutar med en stor brandslang, tappar den, slangen far åt ALLA håll och kanter innan den tillslut träffar dom i huvudet? MMMMM. sånt kan hända på badhuset också ska jag få be att tala om. Fyfan, där stod jag och gjorde vad jag skulle. Spolade av damernas på övervåningen (som till min lycka i denna stund var ganska folktomt) när jag helt plötsligt tappar slangen och med det tryck som finns i det vattnet så far slangen runt i hela korridoren. Jag springer som en skollade råtta för att få tag i den när den helt plöstligt gör en helomvändning och sätter fart mot mig. Helt otroligt men den träffar mig mitt mellan ögonen. Ni vet, precis där näsa övergår till panna och tvärtom. (det var också nu som jag fick tag på slangen) Aj. Förstod först inte riktigt att det hade hänt men jag kunde inte hålla skrattet borta. Tänk om nån hade kommit gående då. Dom hade verkligen trott att jag var dum i huvudet eftersom jag stod dubbelvikt och skrattade åt vattenslangen.

Gick ner och tröstade mig med att kolla på NKK:s elit-simmare.
MAMMI, VILKA KROPPAR! (jag har valt HELT rätt jobb!)

Kommentarer
Postat av: Söderlund

haha klantiga du!

Vad sött :D Hi!

2009-04-02 @ 09:45:06
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Elin J

HAHAHAHAHAHAHHA, jag garvar byxorna av mig här!!!!! :'D

2009-04-02 @ 09:46:08
URL: http://elinmjohansson.blogg.se/
Postat av: Sara Söderlund

HAHAHAHAHAHAHAH :D fan inte många inlägg man sitter och gråter av garv till, men jag dööööör till det här! :D:D

2009-04-02 @ 20:03:21
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0