Tänk, vad Påskmust kan göra.

Efter att ha ätit en rejäl påskmiddag med familjen så gjorde jag mig iordning och satte fart med bilen ut mot Marby. Solen sken och jag log när jag kände att det skulle bli en bra kväll. Kom ut till My strax efter sju och då var det bara johan och alex på plats. My var inne i stan men vi höll koll på grillen och inom ca 45 min eller 1 timme så var allt folk (som skulle äta) på plats. Jag och Elvira frossade i gurka, körsbärs-tomater och läsk. När solen försvann i Bråviken flyttade vi upp festen på altanen och oss själva in under värmen ifrån element och tak-värme. Pojkarna skulle ut på krogen och dom började hinka öl i samma takt som jag & elvira hinkade påskmust och passionsoda och trots att vi var de mesy yktra på hela festen så var det nog vi som hade roligaste. Så mycket som jag skrattade ikväll var det länge sen jag gjorde.

jag - han verkar full..
elvira - mjo... hallå?!
grabb - *snark*
elvira - .. eller trött. HALLÅ?!
jag - HAAAAAALLÅÅÅ?!
båda två - HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLÅÅÅÅ?! HO HO?!
grabb - ... va? Pratar ni med mig?
jag - nae, jag pratar med henne.

När grabbarna var fulla och klara för utgång flyttade vi tjejer in i huset och fortsatte snacket i soffan. Det gick mellan lägenheter, jobb, sura kärringar och fyllecell innan det blev dags att dra sig hemmåt. Hade jag stannat 5 minuter till hade jag somnat och då hade jag INTE kunnat köra hem sen. Jag är helt slut, påskmust är tunga grejer ;D Funderar på att sova snart, det kommer bli en hård dag imorgon. BYE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0