huvudvärk, kalas och bio

fick en sprängande huvudvärk, igen. Konstigt med tanke på att det faktiskt är väldigt sällan som jag har ont i huvudet men när jag väl får det så slår det till ordentligt och håller gärna i sig i flera dagar. Inte coolt. Det blev dock mycket bättre efter en promenad med Nero och efter att ha tagit en dusch så var det nästintill obefintlig så jag började göra mig iordning och sedan traskade jag upp till mormor & morfar där maten redan var framdukad och inom en timme var de flesta på plats. Mycket trevligt och väldigt kul att träffa släktingar och vänner till familjen som man inte träffat på många år. Och alla säger samma sak: "är det Malin? Gu, så stor du har blivit! 20 år. Oj, är det så länge sen? Du är så lik Ingela, jag såg direkt vems dotter du är. Du är Ingela upp i dagen." Jag menar .. det har jag ju ALDRIG hört förut. (känn ironin!) Iallafall, det var trevligt och jag, far, stina och faster tillbringade den sista timmen med att diskutera tatueringar, fars-teater, katter och varför kossorna i Indien är så förbaskat heliga.

Kom hem strax runt 20.00 och parkerade mig själv i soffan och inväntade "Mumien" som skulle börja klockan 21.00. Det blev dock ändrade planer när Simon undrade när vi skulle gå på bio egentligen. Har pratat om att se "Fast & The Furius 4" men har inte riktigt blivit av men ikväll blev det äntligen så. 20.45 bestämdes det, 20.50 hämtade jag upp Simon, 21.00 parkerade jag, 21.05 satt vi i biosalongen och snackade om allt mellan himmel och jord. (mest om den kommande fredagens festande och tatueringar) Filmen var riktigt bra och jag skrattade till flera gånger + att vi båda två diggade till musiken. Kände mig dock inte ett dugg cool när jag körde bilen hem efter att ha sett den filmen. Vi snackar.. ISKALLT! :P "..... pussy" hahaha! Såg David inne på MCD så vi stannade till en stund och bara umgicks en stund. Det blev genast snack om att dra ihop ett gäng ifrån gamla klassen och festa nån mer gång. Mer än gärna :D

Nu är jag hemma iallfall. Sitter i soffan lite smått ledsen över att folk är sura på mig. Jag har ju sagt förlåt ..  :(  vad mer kan jag göra? (det är inte vad ni tror, det gäller någon annan) Snacka om att känna sig utbytt. Funderar på att sova. Är trött fast ändå inte. Kan det inte vara onsdagen den 29:e imorgon för? Jag är pepp. Jag vill

jag funderar även på en ny tatuering och piercing till hösten. Bara för att (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0