i'm no superman

oh lordie. dagen blev inte riktigt vad jag hade räknat med. Hade planerat att bara jobba 11 - 15 för att sedan åka hem, käka och sedan sätta fart emot hageby och Trude's frisörer men icke! Kom inte ifrån MAX förrns 15.30 och såg då att andra chefen hade ringt. Ringde upp direkt och får frågan om jag kan jobba 16 - 19. Ojojoj, så stressad jag blev men jag hann både skjutsa mia fram och tillbaka innan jag åkte till badet. Där blev det 3 softa timmar, solen sken på oss och John & Marcus spelade guitarr och sjöng live under musik-simmet. Så fort klockan slog 19.00 slängde jag mig i bilen och satte fart mot Hageby där Trude ville se mitt hår och höra tjejernas ideér. Det verkar inte bli vad det var sagt ifrån början men men, ska bli kul. Väldigt intressant.

Var hemma strax efter 20.00 och har sedan dess tillbringat de flesta timmarna i soffan men en timme i sängen då jag fick ett telefonsamtal och pappa ville inte ha mig pratandes i telefon där han såg på hockey. Tror dock att vi hade vunnit om jag hade fått stanna i rummet men nae, nu blev jag ivägkörd och sverige förlorade. Nu skyller hela sverige det på min pappa. BUUUU! hursomhelst..

jag är trött och ska nog sova nu.
det verkar bli en lång dag imorgon.
btw, jag är veckans kompis .
natt natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0