can you take me higher?!

sådär. nu är jag trött efter en lång dag. Hann fixa lite här hemma och leka med hunden på gården innan det var dags att åka iväg med bilen för att möta sara och sandra på MAX. Tog med oss maten till Otten där vi mötte upp de andra frisörerna och modellerna. Måste erkänna att Otten förstörde en liten bit för mig nu när man har sett det i dagsljus, tända lampor, ingen musik, nyktert tillstånd PLUS att vi åt fyllekäket på plats. Well well..

Övade att gå på de olika sätten några gånger och sista gången verkade det som om det satt någorlunda bra iallfall. Tyvärr kunde jag inte få den rätta känslan eftersom jag inte riktigt kan få in känslan ifrån håret (vet fortfarande inte hur jag ska ha det) och jag fick inte dendär adrenalin-kicket. Den där kicken när man ser allt folk och man bara vill showa ass:et av sig. Damn, jag ska vara fierce på lördag! Taggad. Peppad.

Drog upp en sväng till sara efter repet för att få prata av mig. Stannade inte allt för länge eftersom hon ska upp och jobba imorgon så när vi snackat klart om allt som tyngde mig, samt morgodagens valborgsfirande, så satte jag mig i bilen och rörde mig hemmåt och här sitter jag nu, lyssnar på soundtracket ifrån "Hairspray" och bara rockar loss. "You can't stop  the beat" och "Without love" går på repeat just nu. Hursomhelst, imorgon är det valborgsmässoafton och jag ska jobba mellan 17 och 21. Inte pepp alls.

Nu ska jag sova. Folk är tråkiga.

jag saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0