00.46

vädret blev bättre.
huvudvärken släppte.
datan gav med sig och brände skivorna tillslut.
har nu fått dansat mig svettig

och mamma har lovat att INTE väcka mig imorgon.


en jordgubbs-cheescake på Fräcka med sofie innan vi, alldeles för tidigt, åkte till dansskolan och bara softade medans vi såg på dansfilmer ifrån -05. Islands-häst-VM, nationaldagen, gamleby-lägret och augustifesten. Herregud så skönt att man verkligen kan se utvecklingen hos oss alla. (speciellt skönt när man ser den hos sig själv) Bond som uppvärmning och sedan kördes det på med sverige-medleyt och vi blev klara. Nu ska vi bara sätta allt och bli syncade tillsammans. Synd nog kan jag inte vara med på avslutningen då jag ska jobba hela dagen och känner att jag inte kan säga ifrån om det. Får vara med på kommande uppvisningar i sommar istället. Hemresan med Ellen var lika kul som vanligt, om inte bättre då vi skrattade oss fördärvade mer än 3/4 av resan. Stod ensama vid ett röd-ljus nästintill löjligt länge och sen körde jag på fönsterkänning när Ellen var som minst förberedd. HAHA :D blev hysteriskt förbannad när jag kom hem då folk inte kan bete sig som folk utan bara ska .. aa, skitsamma.

jag är trött på att spela efter andras regler.
jag är trött på att jag faktiskt går med på det.
jag är trött på att bara duga när hon/han/den/det bara vill prata om sig själv.
jag är trött på att känna mig utbytt.

FUCK OFF.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0