Vi kör gata upp och gata ner.

Mycket riktigt. Precis vad jag räknade med. Moa och jag har en ny billåt och den heter JAG TROR PÅ OSS med Scotts. Vi kunde inte texten så vi sjöng bara fel men samtidigt har vi nu konstaterat att denna låt är som gjord för att östgötar skulle sjunga den. "vi kör gate upp och gate ner.." HAHA! som vi har skrattat idag. Fällde några tårar och pratade hemskheter när vi gick på kyrkogårdarna men samtidigt försökte vi tänka på alla lyckliga stunder. Tog en sväng förbi djulönäs och moa's land där det fortfarande var tjock is på vattnet men solen sken så vi gick en sväng runt huset innan vi åkte hemmåt igen. En sväng förbi lindö och sedan till Halvars för att äta glass i solen.

Kvällen är nu mer planerad. Moa, Anna, Micke och Sara kommer hem till lite senare för att käka tacos innan vi drar mot bion. Det är mycket billgare så än att käka ute och det är väl alltid trevligt att sitta hemma hos nån och käka. Så, när moa har klippts sig så hämtar hon upp mig och vi åker och handlar det som behövs till middagen Runt 18.00 kommer dom andra hit och sedan blir de mys.

Nu, The Tyra Banks Show.

Kommentarer
Postat av: emma ,

haha, tänkte väl :D amen får ta det nästa gång helt enkelt ;)

2009-04-02 @ 22:34:49
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0