11

11:e och sista veckan på Aditro drar nu igång och ska bli riktigt skönt att inte behöva pallra sig hit varje morgon då kontorsjobb inte riktigt är min grej. Tackar dock Gudarna för att jag "bara" ska ha semester och inte sluta jobba helt. Det blir en vecka på Cypern och förhoppningsvis några dagar till ledigt innan andra jobbet drar igång. Känns skönt att ha mer och att det faktiskt är något som jag kommer tycka om. Iallafall, en vecka kvar. det grejer jag. Tyvärr kommer den spenderas som jag misstänkte. I arkivet, såklart. Tyvärr ensam då både Emma och Ludvig är borta för gott nu och Jessika inte är på den "rätta" sidan. Jaja, det är ett jobb, det måste göras och någon måste göra det. Jag får hålla tankarna vid att om en vecka har jag & vicky suttit på planet i en timme och bara njuter av att semestern har börjat. Om en vecka! Satan så skönt. Jag kan redan känna solens värme mot min hud. Hotellet är min garderob, stranden är mitt hem och bargatan är min bästa vän. Fan Vicky, vi har förtjänat dethär.

Nu; kontrollera avtal, fika och sedan smiter jag och min ipod in i arkivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0