18 augusti

tillbaks igen. Tillbaka på Aditro, 08.00 - 16.30. Lite smått frågvis om vad jag ska göra resten av veckan då knappjobben är slut och det bara är insättning kvar och det blev jag klar med det mesta igår. Har bara en mapp med p-bilder kvar och den mappen verkar jag ha förlagt någonstans. Har inte varit inne i arkivet och kollat än men jag hoppas den ligger där eller att Elin har snott åt sig den igen. Annars är den putsväck och då får jag panik.

Jessika kommer få dampet på mig. Under de sista veckorna har jag inte tänkt på att laga mat så pass att jag tar med mig till jobbet utan antingen ätit ute eller ätit hemma vilket resulterar i att Jessika måste äta själv i fikarummet. Och idag är inget undantag. Mamma och jag ska käka på Sibylla. Vi kan säkert lura med oss Anette också, hon brukar inte vara svår att övertala. Jessika är lite svårare. Hon med sin obligatoriska morgonmacka och gigantiska matlåda.

Vad som sker i eftermiddag vet jag ej. Borde jobba. MÅSTE jobba. Inte låta nånting komma emellan. Det är 13 (?) dagar kvar tills vi flyttar in i nya lokaler och inte ALLS långt kvar tills både jobbet på NDC och i Viken drar igång. Redan samma vecka som vi kommer hem ifrån Cypern för att vara exakt. Nu är det dags att lägga på ett par kol. barndansen är klar och showdanserna är på G. Dancemix och Streetjazz är kvar. Men det är lugnt, det klarar jag. Jobbar arslet av mig i veckan och slappar loss nästa för om 6 dagar bär det av. Fyfan. nu kan jag inte vänta längre.

vilket osammanhängande inlägg. orka bry sig. min blogg. bajs på er.
vilka ska ut på onsdag? eller rättare sagt på ONZDÀ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0