19 augusti

jag har flyt. rejält med flyt och det känns jävligt bra.  nu ska vi bara hoppas att det håller i sig. håller tummarna. lite stressad kanske men det gör ingenting för det löser sig. trots att humöret är på topp så ska det bli skönt med semester. komma bort en stund. träffa nytt folk och bara leva. Där nere ska jag öva på att leva efter mitt nya ordspråk. (som jag för övrigt snodde från nån brud på BDB, jag gillar't) "I'm not scared of dying. I just don't want to"

möte i Viken imorgon.
3 jobbdagar kvar på Aditro
5 dagar tills jag och vicky befinner oss på Cypern
NDC flyttar in i de nya lokalerna om 13 dagar.
jag börjar jobba igen om 19 dagar.
58 dagar tills dagen med stort D är här.

Idag gör jag två jobb på en och samma gång. Knappar ordgnr/persnr på Aditro samtidigt som jag sitter i min egna lilla värld med ipoden och letar efter musik och inspiration till de dansgrupper som jag vill bli klar med ikväll. Eller klar och klar, iallafall kommit en bit på väg. Därför blir det inget otten för mig, jag stannar hemma och jobbar. Lägger mig skapligt och går pigg till jobbet imorgon. Vuxenpoängen haglar över mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0