22 augusti

hej. en galen kväll igår och jag gillade det. Jag ahde tillochmed kul på Hugo's. Inte på slutet kanske men då var det ju ändå dags att gå hem. En sväng förbi MAX med Emil och Carro innan Robin kom med bilen och hämtade upp oss. (Mina fötter är dig evigt tacksam, Robin!) Fick en del hjärtskärande sms men det verkar ha löst sig, hoppas jag. Somnade gott i min säng.

Nu är det söndag,jag sov till halv 1 och nu jobbar jag bara på att lägga upp bilder på bloggen och BDB. När jag är klar där blir det att kolla igenom packning för vi ÅKER INATT! :D helt galet. Ska bli sjuuukt skönt! Ladda kameran, ladda ipoden och kolla så man har allting med sig. AGH, MÅSTE ÅKA OCH KÖPA SCHAMPOO OCH BALSAM! :O panik!

vi hörs senare. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0