22 augusti

Grattiis till Emil på 19årsdagen :)

men ehm, jag har försovit mig. Eller egentligen inte för jag hann göra mig iordning och kommer hinna käka frukost innan Ellen plingar på dörren men det hör inte hit. Hela grejen med försovningen är att jag vaknade senare än vad jag hade planerat. Hade tillochmed glömt att ställa klockan. Vilken tur att man har vänner så skickar sms så tidigt. (nej, denna gång var det inte Maria, haha!) Hursomhelst så ska jag käka nu och sedan packa ihop mig för sedan cyklar Ellen och jag upp till NDC där vi ska träna mellan 10 och 11. Traskar ner till Gamla Torget och har uppvisning kl 11.30 - 12.00. 13.00 ska småungarna från dansskolan dansa i barnkarnevalståget och jag, samt de andra danslärarna gå med.

bråttom nu. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0