9 augusti

hostan har inte gett sig. Mår inte dåligt eller så men jag hostar som en tok. Precis som jag gjorde för ett år sen strax innan vi skulle åka till Cypern. Hostan blev bara värre och värre och när jag väl kom hem ifrån Cypern hade jag hostat så mycket under resans gång att mina muskler mellan revbenen var helt förstörda samt en liten spricka i ena revbenet. Inte coolt. Det tog flera månader innan jag var helt återställd och NU, några dagar innan jag ska tillbaka till Cypern så kommer självklart samma hosta tillbaka. Hur är det möjligt? :/

Hursomhelst (det är nog det mest använda ordet i min blogg), igår var det chill som gällde. Jag och Nina bestämde träff hemma hos mig för snacks och film. Det blev "Hit and run" (inte sevärd) och The Pianist innan jag bara glodde runt på TV medans vi pratade om allt mellan himmel och jord. Jag sms:ade en del men det slutade ändå inte som jag hade hoppats. en hälsning till Nina: "Faaaaaaaaaaaaaan." HAHA! ;D Somnade iallafall ensam. Suck.

Har precis käkat frukost och ska närsomhelst börja städa iordning här hemma lite. Mor och Far har sin sista dag på semestern idag och kommer därför hem igen ikväll. Då ska det vara skinande rent. Trodde jag skulle ha hela dagen på mig men icke. Dom ringde ifrån badet och hade väldigt knappert med arbetskraft och då fick jag hoppa in för att rädda dagen. Det gör mig inget, det är IS och jag som har stängningen ikväll och det brukar alltid vara kul. Så mellan 15 och 20.30 kan ni hitta på mig Centralbadet. Kom dit o hälsa! :D Funderar på att ta en sväng upp på gymmet efteråt. Får se vad IS säger om detta. Vill inte träna själv. Kan säkert övertala honom till att stanna en timme extra eller så.

Har lite att göra nu. Vi hörs! CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0