En bil, Kizzle & Bizzle. En medtvingad Bex och Boom Boom Paow.

hur svårt kan det vara? Varför kan jag inte bara åka hem, jobba och sen sova? Nej nej. Inte jag inte. När solen hade gått ner bakom Ramunderberget och vi trotsat den i flera timmar så satte vi oss iallafall i bilarna och styrde oss hemmåt. Självklart blev det röj i Mia's vita pärla. "ANNABANAN! ANNABANAN!" Hittade massa bästisar, en del mer förberedda på vår hälsning än andra. Skjutsade hem Sara, Moa och Nina men vår resa tog inte slut där. Kizzle hade kvar bensin i tanken och den skulle ta slut. Vevade ner rutorna, höjde musiken och körde för fulla muggar, precis som vi alltid gör när det är hon och jag i bilen. Gjorde försök till att få med Sajj men han skulle vara sådär äckligt mysig med någon annan än oss så vi hetsade istället Bex och fick med oss henne. Runt om i staden for vi, ut mot svärtinge, en felkörning och tillbaks för att lämna Bex igen. Sedan for vi hem. Jag jobbade en liten stund men sen ropade kudden. Trots vissa, oerhört frestande, erbjudanden så tackade jag nej och somnade själv istället. (Nu är du väl stolt över mig, Moa?)

försov mig imorse men hann till halv 9. Ludvig skrattade åt mig och Kerstin undrade om jag hade sovit gott. Det har jag. Väldigt utvilad känner jag mig och jag är pepp inför kvällen då det är utgång med Nina och Sara som står på schemat. Dock utan varken cider eller vin. Men som Anna sa; man dricker ju faktiskt inte varje gång man går ut. (sant och det är just därför vi ska dricka upp alla hennes överblivna vin och skumpaflaskor utan en utgång.) Behöver spara varenda slant så ikväll blir det vitt men dansa ska jag göra. Jag vill ha fyllekäk. Får man äta det trots att man ska vara nykter? Och vad händer med våran bakochframkväll, Banan? :D

Nu; timrapporter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0