måste ju få förklara mig

jag förstår inte varför man kommenterar med smeknamn.
jag misstänker mig veta vem det är men vad kan jag göra åt det?
inte ett smack.

och vad kan han/hon/den /det göra åt att jag är trött på mitt jobb? Jag är sjukt tacksam för att ha ett jobb, verkligen. Det jag hatar med mitt jobb är att jag blev ensam kvar att hjälpa alla. Jag sitter med en fet hög med timrapporter som ska vara klara innan fredag och det finns ingen som kan hjälpa mig för dom hinner inte med sitt eget heller. Det handlar inte om att jag inte vill jobba. Klart som fan vill jag jobba. Varför skulle jag vilja sitta hemma hela dagarna? sova bort hela dagen och bara vänta på .. nånting. Nej tack. Då jobbar jag mer än gärna.

att jag sen har två jobb och ett tredje på G är en annan historia.
jag har kämpat för att få mina jobb och gör det jag ska + lite till.
vad vet du? egentligen..

det jag ville få ut egentligen är det att jag är glad att ha ett jobb men hade ni varit på samma kontor som jag just nu hade ni förstått. Lönekörningar är ingen lätt grej. Stressigt, långa dagar och deadlines. Många papper , ärenden, reseräkningar och klagande kunder. Anyhow, man måste väl få ut aggressionerna på ett eller annat sätt? Hur eller hur, jag kör till 16.30 och försvinner sedan till badet för att jobba stängning. YEEAH! så ni arbetslösa kan väl komma dit och bada för att se mig jobba. Hålla koll så jag verkligen gör det jag ska.

Kommentarer
Postat av: Ludvig

hjälpen är påväg...

2009-08-05 @ 21:49:59
URL: http://becauseyoureworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0