men suck.

fan ta att sova FÖR länge. ingelsta shopping stängde ju precis när vi kom dit. såklart. Fan. Får leta klänning på måndag istället. Och diadem. Och bikini. solbrillor och skor. Nej inga skor, jag behöver nog bara 5 par. Eller ett par flipflops skulle sitta fint. Får se hur det blir, har tusen kronor att spendera. Kommer det gå? :| eller rättare sagt, räcker det? :O

ikväll drar nästan hela gänget till vikbolandet och Ellen's kräftskiva. Nina och jag stannar hemma. Myser hemma hos mig med gurka, morötter, dipp och skräckis. Klingar bra i mina öron ifall ni frågar mig. Orkar inget annat. Iallafall inte festa. Kom precis på när jag skrev detdär att det är första gången på flera veckor (månader?) som jag tackar nej till fest. Duktigt Malin. Hursomhelst så ska det bli trevligt med en kväll med Nina. Båda är väldigt sugna på skräckfilm och därför får det bli så. Gör oss sällskap?

Inatt ska jag sitta vaken bara för att jag kan, vill och får. Imorgon ska jag sova länge igen men det ska det städas. Mor och far kommer hem igen imorgon. Då ska det vara kliniskt. Mamma ska fan inte få nått att bli arg över men jag räknar ändå med att hon kommer hitta något att höja rösten åt. Men nu ska vi tänka positivt :) Ska bli skönt att få hem dom, 3 veckor är en lång tid. <3

Vi hörs senare ikväll/inatt. CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0