@ san tropez

Tropan har kommit till min altan. Anna, jag och Maria har suttit hela kvöllen och snackat det mesta och de flesta och det mesta över apple sourz, rosie och (än så länge) 3 flaskor skumpa. Ska väl korka upp de resterande flaskorna närsom. Joel är på väg. Då ska vi tokdricka flr sedan ska vi promenera mot hugos, lämna av joel, se på fyrverkerierna och sdan traska tillbaka till hugos. fan, full är jag redan. good stavning ändå, eller? Vi ahr även planerat nyår. Hyra lokal och temat blir även då TROPAN. vill du komma får ni höra av er redan nu. MAX antal och anna & maria ska ha allting planerat när jag kommer hem ifrån semester. nu ska jag sminka, supa och dansa. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0