du och norrköping gör er bättre i backspegeln.

dethär blir antagligen det sista ifrån mig på en vecka.

kvällen bjöd på god mat, en lång skön dusch, sara's vakande öga över min packning (väskan vägde 19.6 kg så jag kände att det var vrt att plocka bort lite iallafall, är nere på 18.6 nu) samtidigt som hon försökte förstå sig på Facebook, ett härligt samtal ifrån Wilhelmsson, några klipp Räddningspatrullen med Maria och sedan, såklart, en sväng i bilen med henne och en rastlös Vicky. Satt på Titanic, en sväng genom Smedby och ut mot Gransjönäs för att testa hur långa bilen kunde rulla på friläge. (inte särskilt långt ikväll men nästa gång blir det andra bullar)

Sitter nu hemma och bara fördriver tid. Ska närsomhelst kolla igenom packningen en sista gång och packa ihop mitt handbagage. Kolla så det finns nog med batteri i allt som behöver batteri och fixa matsäck. Kommer vara hunrig när vi kommer till arlanda. Hursomhelst, tänkte väl egentligen bara säga hejdå. Vi hörs när jag kommer hem. ta hand om mitt norrköping för jag kommer inte ägna det en enda tanke.

jag ska ha kul. CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0