ska vi gå en sväng?

och så hann man gå en nattpromenad med grannen också. eller aa, med han som bor sådär lägligt nära. alltid trevligt. slutar dock aldrig särskilt bra. fy på mig. dendär trappan. det slutar alltid där. dock avslutas det aldrig riktigt. varför skulle pappa bygga trappan för? enda sen den byggdes har jag blivit en sån hemsk människa. jag har hamnat där för många gånger och lär göra det flera gånger om. Dendär trappan kommer få vara med om mycket. Studentveckan var bara början. intressant. mycket intressant. moa är inte stolt över mig ikväll. men det ligger så nära. det passar sig bra sådär på kvällen/natten eller framåt morgonkvisten. "det är lätt att köra hem dig efteråt"

oh, dendär satans trappan.

Kommentarer
Postat av: banan

Oj oj, vi ska verkligen ses snart :)

2009-08-17 @ 09:18:55
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/
Postat av: maria

jag håller med Arne. jag vill också vara med o ses!!!

2009-08-17 @ 23:56:13
URL: http://mariakindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0