12 januari

Hejsan. Skulle ha lunchat med sara idag men det blev inte så när jag (dumt nog) kände efter hur kroppen mådde idag. Det funkade helt enkelt inte. Min rygg är verkligen pissed off på mig och vägrar vara med på nått som jag tänker göra. Så jag är soffliggandes med glass och sodastreamad apelsinläsk medans jag gläpper mellan mellan OneTreeHill och TopModel 10. Funderar på att förflytta mig till golvet för lite stretching så jag kan ta mig upp till kungsgatan och FräckeFröken lite senare för en fika med mina brudar. Vad som mer händer ikväll har jag ingen aning om. Funderar på att sitta vaken och se på tusen filmer så man kan sova länge (läs: LÄÄÄÄNGE) imorgonbitti. Gör mig sällskap? Nu ska jag återgå till TV för reklamen är slut. Hejsålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0